Loading...

اخبار

ویدئو: ترس همگان از ربات جدید گوگل

نوشته شده در : 2015/09/14 - 15:30
در فیلم‌های علمی-تخیلی همیشه ربات‌هایی که وارد زندگی انسانها می شوند و آنها را تعقیب می‌کنند، ترسناک بوده است. گوگل تصاویری را منتشر کرده که بسیاری را یاد این کابوس‌های ترسناک انداخته است.

google-robot

 

یکی از شرکت‌های تحقیقاتی متعلق به گوگل تصاویری از ربات‌های جدید خود منتشر کرده که باعث وحشت بعضی‌ها شده است. در فیلمی که این شرکت منتشر کرده ربات‌هایی دیده می شود که می‌توانند در مسیر ناهموار جنگلی بدوند و تعادلشان را به صورت کامل حفظ کنند.


هر چند این ربات ها می‌توانند کابوس فیلم‌های تخیلی را به یاد بیاورند، اما این مسئله پیشرفتی جدید در دانش رباتیک به حساب می‌آید. شرکت بوستون دینامیک، تحقیقات خود را بر این نوع ربات‌های متمرکز کرده که می‌توانند در مسیرهای پیش‌بینی نشده وضعیت خود را محاسبه کرده و بر اساس آن، وضعیت تعادلی خود را تغییر دهند.

 

google-robot

 

این شرکت آزمایش‌های اولیه خود را در فضایی داخلی با ساخت مسیری پر از سنگ انجام داده، اما در مرحله مهم، ربات برای دویدن به فضای جنگل آورده شده است.

 

در زیر می توانید ویدئوی منتشر شده از این ربات را مشاهده کنید :

 

 

 

دسته : تکنولوژی منبع : khabaronline بازدید : 5951
برچسب ها : گوگل ربات

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!